PÁLYAORIENTÁCIÓ 3.

A foglalkozásokon résztvevő csoportok nagyjából egy időpontban érkeztek meg, és a végéig együtt is maradtak.

Az előadó bemutatkozása után a diákoknak kellett bemutatkozniuk úgy, hogy egy jellemző tulajdonságot mondtak el magukról, igen érdekes, ritkábban használt kifejezések is elhangzottak.

A következő feladat szituációs játék volt, a gyerekek párban játszották el a megadott foglalkozásra jellemző jeleneteket, párbeszéddel. Minden bemutatás után az előadó irányításával a növendékek kielemezték, mi volt jó, mi maradt ki.

A legnagyobb sikert a mozgásgyakorlat aratta, mindenkinek lehetősége volt mozgással előadni a kapott foglalkozás jellemzőit, a „nézők” találták ki a foglalkozást. Ebbe a játékba a gyerekek bevonták a jelen lévő pedagógusokat is.

WEINER-PÁLYAORIENTÁCIÓ3-01 WEINER-PÁLYAORIENTÁCIÓ3-02 WEINER-PÁLYAORIENTÁCIÓ3-03 WEINER-PÁLYAORIENTÁCIÓ3-04 WEINER-PÁLYAORIENTÁCIÓ3-05 WEINER-PÁLYAORIENTÁCIÓ3-06 WEINER-PÁLYAORIENTÁCIÓ3-07 WEINER-PÁLYAORIENTÁCIÓ3-08 WEINER-PÁLYAORIENTÁCIÓ3-09 WEINER-PÁLYAORIENTÁCIÓ3-10 WEINER-PÁLYAORIENTÁCIÓ3-11 WEINER-PÁLYAORIENTÁCIÓ3-12